Årsmöte 2018

INBJUDAN SKÅNES FOTBOLLFÖRBUNDS ÅRSMÖTE 2018

Till vårt årsmöte den 3 mars har vi den stora glädjen att kunna erbjuda en väldigt intressant föreläsare, Troed Troedsson
Föreläsningarna med Troed Troedson pendlar fram och tillbaka mellan teman såsom framtid, utveckling, organisationer, offentliga verksamheter, middagsbordet, den lilla människan, storsamhället, telekomvärlden etc. och hur allt – ALLT – hänger samman och är sammankopplat.
Troed Troedson är samhälls- och framtidsanalytiker, känd för sin kunskap om organisationsutveckling. Sedan slutet på 1990-talet har han tagit fram analysmodeller och framtidsscenarier för organisationer och stora företag. Troed Troedson är en av initiativtagarna och ägarna till den digitala tidningen "Gränsbrytning".
Sin kunskap om framtiden och organisationsutveckling har Troed Troedson dels förvärvat genom sin bakgrund som socionom och fysiker, dels genom att under många år jobba med affärs- och organisationsutveckling inom kommunal verksamhet. De frågor han då hanterade dagligen rörde bl.a. den offentliga sektorn, i form av äldre- och primärvård etc., och IT.
Så missa inte denna unika möjlighet. Anmäl dig till Skånes Fotbollförbunds årsmöte omgående