Inför höstens indelning övriga-serier
Även om det är ett tag kvar av vårens serie så vill här skicka ut information om hur ni gör om ni eventuell behöver göra förändringar gällande era lag inför hösten.
Tänk på att det endast går att lämna önskemål i åldrarna 8-12 år. Från 13 år och uppåt så är det tabellerna som gäller helt och hållet vilket gör att lag 2-3 lag flyttas upp och lika många ner. Antalet beror på antalet lag i tävlingen så antal lag som går upp och ni kan variera, men minst två och minst två flyttas ner.
I år går det endast att lämna önskemål/synpunkter via ett formulär som finns längst ner på sidan. Vi tar alltså inte emot önskemål via mail eller telefon.
Sista dagen att skicka in synpunkter är 14/6. Tänk på att förankra dina synpunkter/önskemål inom föreningen innan du skickar in till oss.
Om ni behöver anmäla helt nya lag inför hösten eller behöver avanmäla lag ett lag ni haft på våren och som då inte ni ska ha till hösten, görs detta från och med nu digitalt.
Det går alltså inte att använda de blanketterna som fanns tidigare. Nyanmälan och avanmälan hittar ni nedan.
Tänk på att alla lag som fullföljt vårsäsongen automatiskt följer med till höstens indelning. Nyanmälan gäller endast helt nya lag eller lag som utgått eller uteslutits.